Direct mailing huis-aan-huis bedelen
Het eerste decennium van de 21ste eeuw heeft een ongekende giek gezien in het aantal bedrijven dat de schakelaar heeft gemaakt om direct mailingdiensten te gebruiken om hun klantenbestand uit te breiden. Direct mailing is een marketingstrategie die vooral geschikt is voor kleine bedrijven die nog niet zijn vastgesteld, omdat u kunt communiceren met potentiële klanten op persoonlijk niveau. Met deze persoonlijke interactie kunt u klantproblemen oplossen en relaties opbouwen die kunnen leiden tot verkoop. Hier zijn enkele van de belangrijkste voordelen van het gebruik van direct mailingdiensten om uw bedrijf op de markt te brengen:
Direct mailing huis-aan-huis bedelen
– Met een mailinglijst kunt u een automatische communicatie tussen u en elk contact in uw bedrijf instellen. Dit kan worden gedaan op een mailinglijst, persoonlijk of via e-mail. Ongeacht welke Avenue u ook kiest, u kunt communiceren met al uw contacten. Met andere woorden, het is niet nodig dat u individueel contact kunt opnemen met elke persoon op uw mailinglijst. In plaats daarvan kunt u met directe postdiensten identificeren wie heeft gevraagd om communicatie van uw bedrijf te ontvangen en wie u meer informatie wilt doorgeven.
– Het gebruik van mailinglijsten helpt u bij het verminderen van de kosten die zijn betrokken bij uw marketingcampagnes. Een van de primaire kosten die verband houden met het bedienen van een bedrijf is verzendkosten, die in uw winst kan eten wanneer u een overmatig gebruik van mailinglijsten. Directe Mailing-services kunnen u deze kosten vermijden, omdat ze informatie naar klanten op een nauwkeurige en gerichte manier zullen verdelen, zodat ze tijdig informatie van uw bedrijf ontvingen.
Postbedeling uitbesteden? Verstuur jij regelmatig een huis-aan-huis bedeling via bpost? Of overweeg je dit? Wacht dan nog even om naar het postkantoor te rennen. Want dankzij onze vlotte samenwerking met bpost kan Pro-mailing jou de voordeligste tarieven aanbieden!
– Een ander voordeel van direct mailingdiensten is dat uw berichten goed worden afgeleverd. De postdiensten waarmee u werkt, zorgen ervoor dat uw berichten op tijd worden verzonden. Dit maakt uw klanten op de hoogte van nieuwe producten en kansen en zorgt ervoor dat ze snel optreden op uw informatie. Ze zullen weten om actie te ondernemen wanneer ze iets van belang zijn. Misschien wilt u bijvoorbeeld een mailing sturen over een nieuwe creditcardaanbiedingen aan een bepaalde groep mensen. Als u één mailing naar de volledige lijst met creditcardhouder hebt verzonden, bijvoorbeeld, zou u merken dat er zeer weinig van hen zouden ondernemen op de verstrekte informatie.
– U zult genieten van meer geloofwaardigheid bij uw klanten. Wanneer consumenten informatie ontvangen van een bedrijf, geloven ze geloofwaardig en betrouwbaar, hebben ze eerder transacties met die organisatie. Dit betekent dat u van een grotere mate van verkoop zult genieten. Het is niet ongebruikelijk voor klanten om uw product of dienst aan te geven aan een vriend of familielid als ze onder de indruk zijn van uw acties. Met behulp van een direct mailing-service kunt u echter wel bekendmaken dat u serieus bent over uw bedrijf en dat uw reputatie intact is.
– Uw klantenbestand zal dramatisch toenemen terwijl u direct mailing-services implementeert. Met zoveel mensen vertrouwen op postpost om met hun vrienden en familie te communiceren, zal het aantal potentiële nieuwe klanten exponentieel toenemen. Klanten zullen van uw bedrijf willen mailen en zullen op een regelmatige basis anticiperen op communicatie van u. Dit betekent dat zelfs die klanten die geen postpost voor hun bankbehoeften gebruiken, uw bedrijfsmailadres krijgen wanneer ze mailingopties aanvragen.
– U zult een aanzienlijke hoeveelheid geld besparen door gebruik te maken van direct mailingoplossingen. De meeste kleine bedrijven willen niet het geld uitgeven dat nodig is om mailinglijsten te kopen en deze aan hun klanten te distribueren. Directe postkosten minder per stuk en verzendkosten dan traditionele postmethoden. Het verzenden van drie stukken standaard enveloppapier kostte bijvoorbeeld twee verzendkosten voor elk stuk. De kosten van direct mailing zijn slechts iets meer dan dit.
Alle hierboven genoemde voordelen zijn geweldige redenen om direct mail-services te gebruiken. Het is belangrijk dat u op zoek bent naar de beste direct mailservices in uw regio voordat u uw geld investeert. Veel bedrijven bieden gratis offertes via de telefoon of online. Kijk naar de tarieven en vergelijk de diensten die ze aanbieden. Zoals u dit doet, kunt u bepalen welke optie de beste pasvorm is voor uw bedrijf.